Tablica ogłoszeń: kwietniowe zmiany

Po krótkiej przerwie w blogowaniu uznałam, że jak najbardziej zasługujecie na kilka słów wyjaśnień.

Nie miałam ostatnio czasu na blogowanie – podjęłam pracę, uczęszczam na kurs aktorski. Wbrew moim oczekiwaniom mając tylko jeden dzień wolny w tygodniu, nie zdołałam nadrabiać postów.
Na szczęście (szczególnie dla bloga!) praca okazała się być niewypałem. Będę mogła powrócić do Was, pracować na blogu i publikować posty! Po chwili bez pisania mogę grzecznie przyznać, że bardzo mi tego brakowało 🙂

Zawaliłam miesiąc radości. Na szczęście nie odbiera mi to mocy wnoszenia poprawek w grafik postów!

Kwiecień niechaj będzie miesiącem przeplatanym (każdy wie, skąd jego nazwa? :)). Coś w stylu miesiąca zbiórczego, jednak to ja zdecyduję, o czym napisać.

Jeśli macie propozycje co do tematyki kwietniowych postów, oczywiście możecie je składać w komentarzach. Choć mam już plany na ten miesiąc, Wasze propozycje mogę wcielić w życie w innym terminie (lub dodatkowo, jeśli będzie to superhiper propozycja!).
Z mojej strony możecie liczyć na małą niespodziankę 🙂

KWIETNIOWY ROZKŁAD JAZDY:

4 wpisy; 15, 17, 22, 29

w tym wpis – prezent! 🙂

Mam nadzieję, że nie macie mi za złe, że podwinęła mi się czasowa noga!

Zuza 😉

 

4 thoughts on “Tablica ogłoszeń: kwietniowe zmiany

  1. Aaaaaaa, niespodziankowy wpis? Czy tylko ja mam nadzieję na opowiadanie? Zuuuzaaaa, bądź człowiekiem. To musi być opowiadanie! Kocham cię, jeśli to będzie to! 🙂 Trzymam kciuki za opowiadanie i pozdrawiam 🙂

    Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

