Czerwiec – przerwa blogowa

Zgodnie z planem – rozpiską pracy w 2017 roku, czerwiec jest jednym z miesiąców wolnych od blogowania.

W tym miesiącu czeka mnie dużo pracy pozablogowej – chciałabym głównie skupić się na egzaminach i przygotowaniach do lipca – miesiąca kreatywności, który zdecydowanie wymaga ode mnie poświęcenia czasu i energii! Jest bowiem miesiącem szczególnym.

O lipcowych wyczynach dowiecie się właśnie w lipcu; ja mogę jedynie zagwarantować, że postaram się zrobić wszystko, co w mojej mocy, aby lipiec odznaczył się na tle innych miesięcy.

W czerwcu zaś – oprócz spraw prywatnych, uczelnianych i pracowniczych, czeka mnie również udoskonalanie opowiadania i pisanie dalszej jego części.

WAŻNE! Zmiany, których można się spodziewać to treść rozdziałów opowiadania. Planuję również małe zmiany w wyglądzie, jednakże nie jestem w stanie określić, kiedy wcielę je w życie.

Zachęcam do zaglądania tu, być może w wolnej chwili wyskrobię coś z okazji wegańskiego wtorku albo innej!

Mam nadzieję, że pomimo niedługiej przerwy, powrót w lipcu będzie bardzo przyjemny – i nie okaże się, że na stronie są komentarzowe i wyświetleniowe pustki! 🙂

Do poczytania w lipcu!

Zuza 😉

7 thoughts on “Czerwiec – przerwa blogowa

  1. Wooowowowowow, to stąd te ankiety, hm? Dobra dobra, będę wpadać w oczekiwaniu na wegańskie wtorki. Z nadzieją na to, że jakiś się pojawi! Powodzenia na egzaminach, nie wiem co si życzy aktorom, zerwania strun? Połamania nóg? 🙂

    Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

